Till innehållet Till undermeny
Lyssna

Landskrona församling

I vardag och i högtid, i glädje såväl som i sorg. Tillsammans gör vi Landskrona lite bättre!

Vill du ha hjälp med att tända ett ljus?

Beställ senast torsdag 31 oktober via formuläret.

Oratoriekonsert: Wienklassisk prakt och estnisk minimalist

Söndag 17 november kl. 18.00 i Sofia Albertina kyrka

Aktuellt i höst

Här kan du läsa om våra återkommande verksamheter, spännande konserter och nyheter inför hösten!

Gudstjänster, andakter och musik under allhelgonahelgen

Här hittar du programmet för allhelgonahelgen.

Musik och kultur

Här hittar du alla våra konserter och kulturprogram.

Verksamheter

I Landskrona finns många tillfällen att träffas.

Kyrkogårdsförvaltningen

Välkommen till våra kyrkogårdar och till kyrkogårdsförvaltningens expedition på Landskrona kyrkogård.

Konfirmation - Inte som du tror!

Du är inte ensam om att fundera över livet. Du behöver inte tycka, se ut eller tro på något speciellt sätt. Hos oss är du välkommen precis som du är.

Kyrkofullmäktiges sammanträden

Bli medlem

Du kan bli medlem i Svenska kyrkan oavsett om du har varit medlem tidigare eller inte. Här finns alltid en plats för dig.

Drop-in-dop eller vigsel

Den 28 september kl. 10.00-16.00 bjuder vi in till drop-in-dop eller vigsel i Sofia Albertina kyrka.

Retreat, 19 oktober

Allt börjar inifrån – ge tid för dig själv och Gud.

Nyfiken på vad som händer i våra kyrkor och kapell? Klicka här!

Volontärarbeta i församlingen

Vill du påverka, göra skillnad, få nya erfarenheter och engagera dig tillsammans med andra som brinner för samma saker som du? Här hittar du samtliga volontärsmöjligheter i Landskrona församling!

Kontakt och öppettider

Information om hur du når oss, gör en bokning och vilka tider kyrkorna är öppna.