En brudgum trär vigselringen på sin blivande mans finger.
Foto: Syda Productions /Shutterstock

Boka vigsel

HUR BOKAR JAG VIGSEL?

• Klicka på knappen ”Hitta lediga tider”
  • Välj kyrka och/eller datum för att få upp lediga tider i kalendern. Syns inga tider ett visst datum beror det på att tiden redan är bokad. Det går att boka vigsel via webben senast två veckor före tillfället.
  • När det gäller S:t Ibbs kyrka på Ven gäller andra tider. Kontakta församlingsexpeditionen via 0418-574 00 eller via landskrona.expeditionen@svenskakyrkan.se om du önskar boka.
  • När din bokningsförfrågan skickats till oss gör vi en avstämning och återkommer till dig snarast. Är allt i sin ordning får du en bokningsbekräftelse på den angivna mejladressen från oss. Då vet du att bokningen är färdig så du kan skicka ut inbjudningar.
  • Om du inte hittar en tid som passar, vill ha ert bröllop i en annan kyrka/plats eller har andra önskemål går det alltid bra att kontakta oss per telefon eller mejl. Detta gäller även om ni vill boka vigsel längre fram i tiden än vad som finns upplagt. Kontaktuppgifter hittar du här!

Drop-in-vigsel

Störst av allt är kärleken och att fira den behöver varken kosta särskilt mycket tid eller pengar. Fria till din partner, få ett JA, beställ hindersprövning och kom till vår drop-in-vigsel. Svårare är det inte!