Verksamheter

I Landskrona finns många tillfällen att träffas.

Få den senaste informationen direkt till din e-post!

Anmäl dig till vår nyhetsbrev och få senaste informationen varje månad om vad som pågår i Landskrona församling!

Prenumera

Barn och familj

I församlingen har vi många mötesplatser för barn och föräldrar. Det finns öppna grupper där du själv väljer vilka tillfällen du kan komma och även grupper som kräver anmälan.

Ungdom

I våra olika grupper finns det tid och någon som vill och kan lyssna. Man får kanske inte alltid svar på sina frågor men vi finns och försöker förstå.

Vuxen

Det finns många olika sätt och platser att träffas på oavsett om du vill vara aktiv, lyssna på föredrag eller dricka en kopp kaffe i goda vänners lag.

Hälsa för själen

Vi lär oss redan från barnsben att vi behöver ta hand om vår kropp, tänka på hur vi rör oss och vad vi stoppar i oss. Tänk vad bra det vore om vi kunde ge samma friskvård till själen: motionera den ibland och se till att den får näring den mår bra av.

Internationella gruppen

Vore det kul att besöka människor i andra länder? Ta emot gäster här hemma? Samla in pengar till utsatta runt om i världen? Välkommen att vara en del av Internationella gruppen!

Körer och musik

Att sjunga i kör och spela musik är glädje och alla kan vara med oavsett tidigare erfarenhet. Prova någon av våra körer eller vår musikundervisning för allt ifrån nybörjare till avancerat.

Skola och kyrka

Vi erbjuder en rad undervisningspass för förskola och skola.

Sjukhuskyrkan

Patienter, närstående och personal på svenska sjukhus har alla sjukhuskyrkans stöd.