En grupp barn leker i ett lekrum.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Tule mukaan

Kirkko on elämän jakamisen ja hyvän tekemisen yhteisö. Kohtauspaikka, lepopaikka ja turvapaikka. Tule mukaan omalle paikallesi.

En flicka sitter i knät på en ledare runt ett bord. Några andra barn sitter bredvid.

Liity jäseneksi

Ruotsin kirkko on avoinna kaikille. Olet lämpimästi tervetullut mukaan yhteiseen työhön ja yhteisten voimanlähteiden äärelle.

En liten flicka tittar på en leksak med olika bildmotiv.

Kirkon jäsenet kertovat

Ruotsin kirkossa on 5,5 miljoonaa jäsentä. Lue eri-ikäisten kertomuksia, mitä jäsenyys ja seurakuntayhteys on heille merkinnyt. Sinäkin voit liittyä kirkkoon!

Sinua tarvitaan

Kirkon tehtävä on palvella, auttaa ja levittää hyvää. Tule mukaan yhteiseen työhön. Muutetaan maailmaa paremmaksi, lähellä ja kaukana.

En kvinnlig präst skrattar och gör teckenspråk till några personer som syns suddigt i förgrunden.

Töihin Ruotsin kirkkoon

Ruotsin kirkossa on noin 22 000 työntekijää. Haluatko tulla työtoveriksemme? Täältä löydät tietoa kirkon ammateista sekä avoimista työpaikoista kotimaassa ja maailmalla.