Sök församling

Om du inte vet vilken församling du tillhör hittar du den enkelt genom att söka på din adress. Du kan också söka på enbart ort eller postnummer för att hitta församlingar i ett visst område.

Om du vet vilken församling du tillhör

Vet du redan vilken församling du tillhör? Då kan du söka på församlingens namn i webbplatsens sökruta för att hitta webbplats och kontaktuppgifter.

Här finns Svenska kyrkan i utlandet

Vill du fira gudstjänst på svenska, hitta gemenskap eller prata med en präst? Här hittar du Svenska kyrkans församlingar och verksamhetsplatser utomlands.

En hand håller i en mobil med skärmbild om kyrkguiden som visar adressen för kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.

bildpuff kalender

Kalendern

Vad händer i Svenska kyrkan? Vår gemensamma kalender visar aktiviteter och verksamhet runt om i landet.