Biblar på olika språk står i en bokhylla i kyrkan.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Andra språk – Other languages

Det primära språket för svenskakyrkan.se är svenska, men det finns också en del grundläggande information på engelska, spanska, tyska, finska, meänkieli, samiska och teckenspråk. Du kan använda externa tjänster för att översätta hela webbplatsen till andra språk.

Översättning av webbplatsen

Det primära språket för svenskakyrkan.se är svenska. Du kan använda externa tjänster för att översätta webbplatsen till andra språk. Ett exempel på en sådan tjänst är Google translate. Många webbläsare erbjuder även automatisk översättning av innehåll på webbplatser. Du kan läsa om hur varje enskild översättningstjänst hanterar och lagrar personuppgifter på deras respektive webbplatser.

Svenska kyrkan ansvarar inte för kvaliteten eller riktigheten i översättningar gjorda av externa översättningstjänster.