En svart tross har lagts runt en pollare vid kajkanten.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Perhe - ja parisuhdeneuvontaa

Elätkö kuluttavassa ihmissuhteessa? Ota yhteyttä kirkon perheneuvontaan. Keskustelu voi auttaa jättämään huonot toimintamallit. Tilalle voi löytyä jotain uutta ja hyvää.

Kaikkia varten

Kirkon perheneuvonta on kaikkia varten. Parisuhde-  ja perhetyön ammattilaiset tukevat sinua parisuhteen tai vanhemmuuden haasteissa sekä muissa ihmissuhdeongelmissa. Keskustelemaan voi tulla yksin tai yhdessä.

Närbild på ett nyutsprunget grönt blad på en kvist.
Foto: Kristina Strand Larsson /Ikon

Monet ongelmat ratkeavat puhumalla. Ymmärrämme paremmin itseämme ja toista ihmistä, kun saamme saamme keskustella tunteistamme ja kokemuksistamme luottamuksellisesti.  Keskustelu voi auttaa jättämään huonot toimintamallit. Tilalle voi löytyä jotain uutta ja hyvää.

Kirkon perheneuvojilla on vaitiolovelvollisuus eivätkä he pidä rekisteriä asiakkaistaan.

Perheneuvonnan maksut vaihtelevat paikkakunnittain. Joillain paikkakunnilla keskustelut ovat täysin ilmaisia, toisilla maksullisia.

Lisää aiheesta ruotsiksi.