Till innehållet Till undermeny
vy över Tidaholm med TIdaholms kyrka i centrum, bilar kör på vägen som omges av hus på vardera sida.

Svenska kyrkan Tidaholm

Här ryms en mångfald av mötesplatser och människor.

Allhelgonahelgen

Under allhelgona får vi tillsammans med människor i Sverige och i världen uppmärksamma och minnas dem som inte längre finns kvar i det här livet. Det är dagar då vi får påminnas om att döden finns och att den drabbar oss alla.

Samtal och stöd

Behöver du någon att tala med? Att få prata med någon, att få möjlighet att sätta ord på det som känns svårt gör ofta skillnad. Oavsett om du är i akut kris, mitt i en sorg eller av andra anledningar behöver någon att prata med.

Forum Tidaholm

Var med och uppmärksamma 150 år av internationellt engagemang torsdag 14 november kl. 18.30 i Kyrkans hus!

Mötesplatser

Svenska kyrkan Tidaholm har grupper och träffar för människor i alla åldrar, barn, ungdomar och vuxna. Välkommen!

Bli medlem

Välkommen som medlem i Svenska kyrkan! Tillsammans kan vi hjälpas åt och gör skillnad. Du behövs!

Församlingsinstruktion

Svenska kyrkan Tidaholms måldokument

Tidaholm- en plats för görglädje

Görglädje [jö:rglä:dje] är vårt eget ord och beskriver den anda/gnista som finns här. Det är vår görglädje som gör att vi fortsätter utveckla platsen, oss själva och våra företag.

GDPR - om personuppgifter

Svenska kyrkan har hanterat personuppgifter på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt i många hundra år och det kommer vi att fortsätta att göra. På denna sida vill vi informera om hur och varför vi behöver hantera personuppgifter.