Västra Strö kyrkstuga entrésidan

Västra Strö kyrkstuga

Följande gäller vid bokning av våra församlingshem

• Vid arrangemang/mottagning i samband med kyrkliga förrättningar såsom dop, konfirmation, vigsel och begravning enligt Svenska kyrkans ordning lånar vi ut lokalen.
  • Till våra medlemmar i Svenska kyrkan Eslöv hyr vi ut lokal för mottagning i samband med jämn födelsedag fr o m 70 år.
  • Vi hyr ut även ut lokal för sammanträde, studiecirklar, föreningsmöten med mera.

Observera att vi inte hyr ut våra lokaler till namngivningskalas, samkväm efter borgerlig vigsel eller borgerlig begravning eller övriga arrangemang som ej listats ovan.

Vi hyr enbart ut till organisationer, föreningar eller verksamhet vars värderingar överensstämmer med Svenska kyrkans värderingar.

För bokning och mer information, kontakta expeditionen (se kontaktuppgifter här intill)

KONTAKTA EXPEDITIONEN

– när du vill fråga något eller boka dop, vigsel, hyra lokal

0413-34 70 00 • eslov@svenskakyrkan.se