Utskott och nämnder

Här hittar du utskott och nämnder i Svenska kyrkan Västerås.

Arbetsutskottet

Här kan du läsa om den roll som kyrkorådets arbetsutskott har och se vilka som sitter i arbetsutskott just nu. Längst ned på sidan hittar du protokollen från arbetsutskottets möten.

Fastighetsutskottet

Här kan du läsa om den roll som kyrkorådets fastighetsutskott har och se vilka som sitter i fastighetsutskottet. Längst ned på sidan hittar du protokollen från fastighetsutskottets möten.

Kyrkogårdsutskottet

Här kan du läsa om den roll som kyrkorådets kyrkogårdsutskott har och se vilka som sitter i utskottet just nu. Längst ned på sidan hittar du protokollen från utskottets möten.

Revisionen

Här kan du läsa om den roll som kyrkofullmäktiges revision har och se vilka som sitter i revisionen just nu.

Valnämnden

Här kan du läsa om valnämnden och den och roll och det uppdrag som valnämnden har. Du hittar också de förtroendevalda som sitter i nämnden just nu.