Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö

Laula, rukoile ja juttele muiden suomenkielisten kanssa! Yhteys samankielisiin on usein vapauttavaa ja vahvistavaa. Toimintamme kokoaa yhteen kaikenikäisiä arjessa, pyhässä ja juhlassa! Löydät meidät Mikaelinkirkosta.

Suomenkieliset työntekijät:

Tuulikki Karppinen

Seurakunta-assistentti / Församlingsassistent, Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö, Sverigefinsk verksamhet, Mikaelikyrkan, Svenska kyrkan Västerås

Anne Strandman

Församlingsvärd, Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö, Sverigefinsk verksamhet, Mikaelikyrkan, Svenska kyrkan Västerås

Emma van Kersbergen

Föräldraledig, Pappi/Präst, Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö, Sverigefinsk verksamhet, Mikaelikyrkan, Svenska kyrkan Västerås

Suomeksi

Sururyhmä

Oletko menettänyt läheisesi ja tahtoisit keskustella surustasi yhdessä muiden kanssa?

Varaa kaste tai vihkiminen

Vihkiminen, kaste ja muut kirkolliset toimitukset ovat tapoja huomioida eri elämänvaiheita. Ota meihin yhteyttä niin voimme yhdessä suunnitella ikimuistoisen perhejuhlan.

Palveleva puhelin

Palvelevassa puhelimessa voit keskustella luottamuksellisesti. Voit puhua suomea. Puhelin päivystää joka ilta klo 21-23 numerossa 020-26 25 00. Voit myös lähettää nettikirjeen tai chattailla päivystäjän kanssa.

Suomeksi (finska)

Välkommen till finska sidor på svenskakyrkan.se! Tervetuloa Ruotsin kirkon suomenkielisille sivuille!