Foto: Linda Eliasson

Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö

Laula, rukoile ja juttele muiden suomenkielisten kanssa! Yhteys samankielisiin on usein vapauttavaa ja vahvistavaa. Toimintamme kokoaa yhteen kaikenikäisiä arjessa, pyhässä ja juhlassa! Löydät meidät Mikaelinkirkosta.

Suomenkieliset työntekijät:

Suomeksi

Sururyhmä

Oletko menettänyt läheisesi ja tahtoisit keskustella surustasi yhdessä muiden kanssa?

Löjtnantshjärta

Varaa kaste tai vihkiminen

Vihkiminen, kaste ja muut kirkolliset toimitukset ovat tapoja huomioida eri elämänvaiheita. Ota meihin yhteyttä niin voimme yhdessä suunnitella ikimuistoisen perhejuhlan.

Palveleva puhelin

Palvelevassa puhelimessa voit keskustella luottamuksellisesti. Voit puhua suomea. Puhelin päivystää joka ilta klo 21-23 numerossa 020-26 25 00. Voit myös lähettää nettikirjeen tai chattailla päivystäjän kanssa.

En liten röd träkyrka i ett snöigt landskap.

Suomeksi (finska)

Välkommen till finska sidor på svenskakyrkan.se! Tervetuloa Ruotsin kirkon suomenkielisille sivuille!

KALENDER

I kalendern hittar du gudstjänster och annan öppen verksamhet. Gruppverksamhet hittar du under Verksamhet.

Har du några frågor eller funderingar, kontakta växeln på tel 021-81 46 00, vardagar kl 8-16.