Foto: Marie Frändfors

Himmel & Jord H&J årsk. 5-6

Välkommen till en grupp för skolelever i årskurs 5-6! Vi träffas onsdagar kl 15.30-17.30 i Fässbergs Mariagård (Pedagogen Park). H&J är gratis och du behöver anmäla dig!

H&J (Himmel & Jord)

”Himmel & Jord” är en barngrupp för skolans årskurs 5-6. Bibeln i
undervisning och som teater. Mellanmål, lek, film och pyssel i en salig röra och andakt varje gång.

Lovaktiviteter och läger. Vi träffas i Svenska Kyrkans lokaler ”Mariagården” i Pedagogen Park, Prästgårdsgatan 26 i Mölndal, kl 15.30–17.30, med drop in från kl 15.00 och möjlighet att stanna till kl 18.00.

Det är gratis att vara med och du måste anmäla dig!
Mer info:marie.frandfors@svenskakyrkan.se

Himmel & Jord>>(pdf)

Anmälan till Himmel och Jord årskurs 5-6 i Fässbergs Mariagård.

Det är OK för mig att mitt barn finns med på bild i Svenska kyrkan Mölndals olika informationskanaler. (Webbsida/blogg/Facebook/Instagram/tryckta medier)

Kontakt vårdnadshavare

För att kunna genomföra och administrera ditt barns uppgifter i samband med anmälan kommer vi att behandla era personuppgifter i våra system. Läs mer på: www.svenskakyrkan.se/molndal/personuppgiftshantering

Barn går balansgång på vägräcke

Skolbarn/ungdom åk 3-7

Svenska kyrkan i Mölndal har grupper runt om i Fässberg, Stensjön och Kållered för alla barn och ungdomar i årskurs 3-7.

GDPR/Personuppgiftshantering

Svenska kyrkan har stor respekt för din personliga integritet. Här finner du information om hur vi i våra olika verksamheter hanterar dina personuppgifter.