Glad präst i en grupp med vuxna
Foto: Alex & Martin/IKON

Vuxen

Vår vuxenverksamhet kretsar kring möten, gemenskap, inre och yttre hållbarhet. Hur går mina behov och vardagens krav ihop med min roll i samhället och i hela skapelsen.

Vad kan jag göra rent praktiskt här och nu? Kom med och lyssna, fundera, agera! Svenska kyrkan Mölndal erbjuder mötesplatser för samtal och debatt, bön och utbildning, vila och meditation.

Här hittar du verksamhet, både övergripande för hela Svenska kyrkan Mölndal, men också den som är belägen i Fässbergs, Kållereds eller Stensjöns församling.

Nyheter - Vuxna

Under den här rubriken hittar du nyheter om Svenska kyrkan Mölndals aktiviteter för vuxna.

Aktiviteter Vuxna Stensjöns församling

En person sitter med sin mobiltelefon och dricker kaffe.

Kontakt

Vill du boka dop, bröllop eller en lokal? Har du frågor om gudstjänster, verksamhet eller medlemskap? Söker du någon särskild? Här hittar du kontaktuppgifter till expeditionen, kyrkogårdsförvaltningen, förtroendevalda samt all personal.