På ett tänt gravljus har någon klistrat ett rött hjärta med texten Vi är alltid med dig.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Vollsjö församling

Välkommen till Vollsjö församling. Expeditionen är öppen för besök torsdag kl 10-12. Telefontid: måndag, tisdag, torsdag kl 10-11. Tel: 0416-301 07

Välkomna tillbaka!

Vi har nu påbörjat arbetet med att öppna upp och uppdatera vår webbplats.
Men mycket arbete återstår än.

Så länge detta meddelande syns håller vi fortfarande på att uppdatera sidan. Om ni undrar över något i och om vår verksamhet; får ni gärna kontakta oss via mejl eller på telefon.

vollsjo.forsamling@svenskakyrkan.se

Information om personuppgiftsincident

Svenska kyrkan vill informera dig om en personuppgiftsincident som skedde i samband med att kyrkan utsattes för ett cyberangrepp i november 2023. Syftet med informationen är att berätta vad som hänt och vilka åtgärder kyrkan vidtagit. Vi ger även generella tips på vad du kan göra själv för att skydda dina personuppgifter.

Preliminärboka dop när det passar dig bäst

Boka dop

Verksamhetsbesök

Svenska kyrkan Vollsjö vill komma till er! Vill ditt företag, verksamhet, förening ha besök av svenska kyrkan Vollsjö? Som ny kyrkoherde i församlingen är det viktigt att lära känna hela församlingen och allt som finns. Därför vill jag gärna komma ut på företagsbesök, besöka föreningar, skolor och kommunal verksamhet.

Två personer samtalar. En av de håller en porslin-kopp i händerna.

Hembesök av präst

Vill du prata om livet och allt där emellan? Då kan du få hembesök av en präst en eller flera gånger, då vi pratar om det som känns angeläget just för dig. Det kan vara sorg, livets glädjeämnen, kärlek, Gud, sådant man varit med om, funderingar över livet. Allt ryms. Besöket kostar ingenting.

Kyrkblad september 2023 - Kyrkblad september 2023

Ge en gåva för världen

Som månadsgivare tar du ställning för alla människors rätt till ett värdigt liv.

Bli månadsgivare i dag

Dina personuppgifter behandlar vi