Bön och lovsång

Vi samlas och ber för enskilda, samhälle och världens konflikter och lovsjunger Gud för skapelsen och frälsningen och att Gud hör oss. Välkommen med du också!

Foto: Albin Hillert /Ikon

Bön och lovsång

Många som bor i Storvretabygden är engagerade i de församlingar som finns här men många är också med i kyrkor i Uppsala. Även om vi inte firar gudstjänst tillsammans på söndagar så  är det viktigt att vi ibland träffas till gemensam bön och lovsång.

Vi får tillsammans be för vår bygd och för världen, för alla som bor här och för de av oss som behöver förbön. Under en timme sjunger vi lovsång, ber, samtalar och lyssnar till Guds ord.

När? Andra söndagen i månaden kl.18.00  (10/3, 14/4, 12/5)
Var? I Storvreta kapell.

Välkommen med!

Här kan du själv önska ett eget böneämne. Du kanske vill att vi ber för dig eller någon du känner, någon som är sjuk, ensam eller behöver omtanke. Du kan även vara anonym. Ange detta nedan i formuläret.