Ungdom

Välkommen till Svenska Kyrkans Unga!

Ungdomskväll på Storvreta församlingsgård

Onsdagskvällar, udda veckor, har vi ungdomskvällar som vi kallar Konfa 2.0 på församlingsgården. Du som går i åk 7 eller uppåt kom och häng med oss andra ungdomar mellan kl. 18 och 21.

Rollspel - torsdagar 17.00-21.00 i Storvreta församlingsgård

För dig som går i åk 6 och uppåt. Vi har superkul!! Du hänger väl med?! :-)

Unga medarbetare i Vattholma pastorat

I gruppen kommer vi att be om hjälp med olika småjobb och olika volontärinsatser. Småjobb kan vara uppdrag under terminerna som t.ex. julmarknad, sportlovs- och höstlovsaktiviteter för barn, köks-och serveringsjobb i samband med personalsammankomster, möten och liknande.

Konfirmation 2024

Du är inte ensam om att fundera över de stora frågorna i livet. Som konfirmand får du vara en del av en gemenskap och dela dina tankar med andra. Häng med på 1 år med roliga träffar fyllda med kreativt skapande, musik, lek, värderingsövningar och mycket mer. Du kan anmäla dig som konfirmand 2023/2024 här.