Foto: Marie Frändfors

Karibo, åk 1-2

En grupp med Gyllene regeln i fokus för er i årskurs 1-2 Torsdagar kl 15:30-17.30 träffas vi i Fässbergs Mariagård, Pedagogen Park. Det är gratis och du måste anmäla dig!

Karibo

Karibo är en grupp för årkurs 1-2 som träffas på torsdagar i Mariagården
(Svenska kyrkans lokaler i Pedagogen Park: Prästgårdsg.26, Mölndal).

Med Gyllene Regeln till hjälp lär vi oss om kristen tro från Bibelns och
nutida berättelser, äter mellis, gör Bibelteater, bakar, pysslar, leker, ber
mm - ofta tillsammans med "Sally".

Karibo>> (pdf)

Vi kan hämta de barn som går på Innovitaskolan Mölndal ca 15.15. Glöm inte att anmäla till både oss och fritids på skolan.

Anmälan till Karibo årskurs 1-2 i Fässbergs Mariagård.

Det är OK för mig att mitt barn finns med på bild i Svenska kyrkan Mölndals olika informationskanaler. (Webbsida/blogg/Facebook/Instagram/tryckta medier)

Kontakt vårdnadshavare

För att kunna genomföra och administrera ditt barns uppgifter i samband med anmälan kommer vi att behandla era personuppgifter i våra system. Läs mer på: www.svenskakyrkan.se/molndal/personuppgiftshantering

GDPR/Personuppgiftshantering

Svenska kyrkan har stor respekt för din personliga integritet. Här finner du information om hur vi i våra olika verksamheter hanterar dina personuppgifter.