Allhelgonakyrkan

En modern kyrka där vi firar gudstjänst varje söndag. Varje onsdag firas morgonmässa kl 9.00. Den passar också bra för dop, vigsel och begravning. I samma byggnad finns också Stefansgården – församlingsexpedition, kontor och samlingslokaler.

Allhelgonakyrkan byggdes 1962 och är centralt placerad, mitt i Ljungsbro (bredvid Hemköp).

I Stefansgården finns samlingssalar och lokaler för barn- och ungdomsverksamhet. Dessutom finns här församlingsexpedition och personalkontor.

Kyrktorget framför Allhelgonakyrkan stod klart vintern 2016 och används till både evenemang och vardagsbesök.

Besöka kyrkan
Förutom vid gudstjänst är kyrkan vanligen öppen dagtid under vardagar. Står gatuprataren ute är kyrkan öppen.

Parkering - Du hittar en besöksparkering vid församlingsexpeditionen på Löjtnantsgatan.

Kyrktorget

Läs mer om torget utanför Allhelgonakyrkan.