Väktarsalen

Väktarsalen ligger på gångavstånd från Hedvigs kyrka, mitt i centrala Norrköping. Den moderna och praktiska salen med äldre, vackra detaljer lånas ut till dopfest och minnesstund. Snett över innergården ligger vår Öppna förskola Stallet.

Lokalen har 100 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Kommunal parkering finns i området.

Adress: Flemminggatan 8, 602 42  Norrköping

Hedvigs kyrka

Hedvigs kyrka ligger vid Tyska torget i centrala Norrköping, granne med Rådhuset och Grand Hotell.

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.