S:t Johannes församlingshem

Mitt emot S:t Johannes kyrka på Hagebygatan hittar du trevliga S:t Johannes församlingshem. Här sjuder det av församlingsliv och alla olika verksamheter som huserar i byggnaden, så som Stickcafé, körer, vandringsgrupp, Café Johannes och ungdomsgrupp.

S:t Johannes församlingshem ligger på gångavstånd från S:t Johannes kyrka, i Norrköping. Lokalen har 100 sittplatser och är handikappanpassad. Det finns tillgång till ett fullt utrustat kök, samt flertalet barnstolar. Parkering finns.

Adress: Hagebygatan 77, 603 52 Norrköping

S:t Johannes kyrka

Ståtliga S:t Johannes kyrka tornar upp sig precis intill Hagebygatan i Norrköping. Kyrkan ligger vid den vackra och lummiga S:t Johannes kyrkogård. Tel: 011-24 13 00

Ett uppdukat bord syns i bild. På bordet står brinnande ljusrosa ljus, vaser med gröna växter och blåvita kaffekoppar med servetter instuckna i örat. I bakgrunden syns kvinnor som samtalar och dricker kaffe.

Församlingshem och lokaler i Norrköping

Här hittar du information om alla våra församlingshem och verksamhetslokaler.