Svenska kyrkan Malmös kanaler

Svenska kyrkan Malmö och lokala kyrkor finns på Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn och Youtube. Kyrkan har även en mobilapp som heter Kyrkguiden där du hittar information om vad som händer i kyrkorna. Många lokala kyrkor har även digitala nyhetsbrev som du kan prenumerera på. Trycksaker från Svenska kyrkan Malmö hittar du på issuu.com och pressmeddelande finns i kyrkans nyhetsrum på Mynewsdesk.

Följ Svenska kyrkan Malmö i sociala medier

Svenska kyrkan Malmö finns på Facebook, Instagram, Twitter och LinkedIn.

Svenska kyrkan Malmö på Facebook

@svenskakyrkanmalmo

Svenska kyrkan Malmö på Instagram

@svk_malmo

Svenska kyrkan Malmö på Twitter

@svk_malmo

Svenska kyrkan Malmö på LinkedIn

Svenska kyrkan Malmö

Anmäl dig till digitalt nyhetsbrev

Prenumerera på nyhetsbrev

Flera lokala kyrkor har digitala nyhetsbrev som du kan prenumerera på och få information om vad som händer direkt till din e-post. Här hittar du information om hur du gör för att prenumerera.

Närbild på fotograferande kvinna

Press

I pressrummet hittar du som är journalist pressmeddelanden, nyhetstips och övrigt pressmaterial från Svenska kyrkan Malmö.

En hand håller i en mobil med skärmbild om kyrkguiden som visar adressen för kyrkan.

Appen Kyrkguiden

Appen Kyrkguiden hjälper dig hitta till våra kyrkor. I kalendern finns gudstjänster, konserter och andra evenemang. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.