Prostgårdens kafé

Här kan du fika rättvist till självkostnadspris och njuta av sekelskiftesmiljön, eller bara vila en stund. Prostgården ligger i direkt anslutning till Kyrkans Hus i Enköping.

Här kan du fika rättvist till självkostnadspris, njuta av sekelskiftesmiljön eller bara vila en stund. Kaféet är öppet varje fredag kl 12.00-15.00.

Dag: alla fredagar kl 12-15 utom långfredagen 29/3 och midsommarafton 21/6. Fredag 15/3 ersätts kaféet av basar.
Kontaktperson:
Maria Samuelsson, 0171–257 31, maria.samuelsson@svenskakyrkan.se
Plats: Prostgården

Tre personer sitter i en soffgrupp och lyssnar på en kvinna som står upp framför dem och pratar.

Grupper & verksamheter

Här hittar du mötesplatser för barn, ungdom och vuxna. Vi har körverksamhet, soppluncher, bibelstudium, sorgegrupper och mycket annat. Vi finns också på Sjukhuskyrkan och Ledningsregementet.