Två kyrkliga publikationer på minoritetsspråk står uppställda på ett bord i en kyrka.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Verksamhet på finska

Tervetuloa meidän suomenkieliseen toimintaan Ruotsin kirkkoon Enköpingissä. Kaikki on tervetulleita, ei tarvitse olla Ruotsin kirkon jäsen. / Välkommen till vår finska verksamhet i Svenska kyrkan i Enköping. Alla är varmt välkomna. Du behöver inte vara medlem i kyrkan för att delta.

Suomenkielistä toimintaa Enköpingissä Kevät 2024

Tervetuloa meidän suomenkieliseen toimintaan Ruotsin kirkkoon Enköpingissä. Kaikki on tervetulleita, ei tarvitse olla Ruotsin kirkon jäsen. Lisää tietoa saat suomenkieliseltä diakonilta Heidi Elfving puh.nr. 0171-257 15.

Messut Vårfrukirkossa klo: 13.30

28/1    25/2    1/4    (12/5)

Jumalanpalvelukset vanhainkoti Kungsgårdenissa klo: 10.30

28/1    25/2    1/4    12/5

Jumalanpalvelusryhmä Prostgårdenissa klo: 13-14.30

24/1    14/2    20/3    8/5

Äitienpäivän juhlat:

Tietoa tulee myöhemmin

"Tule laulamaan" joka toinen torstai Sampolassa klo: 18.00-20.00. Alku 1/2

Kevätretri 1/6

Tietoa tulee myöhemmin

Verksamhet på finska

Välkommen till vår finska verksamhet i Svenska kyrkan i Enköping. Du behöver inte vara medlem i Svenska kyrkan för att vara med.

Kontaktperson: Heidi Elfving, 0171–257 15, heidi.elfving@svenskakyrkan.se

Blommande påskliljor i vårgräs.

Suomeksi (finska)

Välkommen till finska sidor på svenskakyrkan.se! Tervetuloa Ruotsin kirkon suomenkielisille sivuille!

En tornspira mot blå himmel.

Himmeli-lehti

Himmeli on Ruotsin kirkon ruotsinsuomalainen seurakuntalehti. Verkkojulkaisun, pdf-lehden ja Himmelin juttuja löydät tältä sivulta.

Kolme graafista kuvaa caatista, puhelimesta ja nettikirjeestä.

Palveleva puhelin

I Sverigefinska telefonjouren kan du prata finska, chatta eller skriva ett digitalt brev. Ruotsin kirkon keskusteluapu ja kriisipuhelin. Voit soittaa, lähettää nettikirjeen tai chattailla päivystäjän kanssa luottamuksellisesti.