Foto: Peter Ebbesson

Noltorpskyrkan

Noltorpskyrkan är en samarbetskyrka mellan EFS och Svenska kyrkan. Här finns ett aktivt gudstjänstliv som präglas av lekmannamedverkan samt ett brett utbud av verksamheter för människor i alla åldrar.

Äventyrskonfa

Häng med på ett riktigt äventyr! Äventyrskonfa är för dig som vill vara aktiv och pröva yttre och inre äventyr.

Några barn kollar på en mobiltelefon och skrattar tillsammans.

Tisdax i Noltorpskyrkan

En fritidsverksamhet med drop-in för dig i åk 4-6. Vi har café, pysselhörna, biljardbord, pingis och ytor för allmänt häng.

Mixen/Noltorp Soul Children

Mixen är en sång-, drama- och dansgrupp för åk F-8.

Scouter i Noltorpskyrkan

En grupp för dig som gillar att vara ute och samarbeta med andra! Från förskoleklass och uppåt, indelat i patruller efter ålder.

Söndagsskolan Skatten

I samband med gudstjänsten kl 11.00 har vi Skattensamling

Stororden

För alla som vill samtala om den kristna trons "stora" ord, med föredrag, fika och samtal.

En äldre person formar ett hjärta med fingrarna mot kameran.

Mötesplats Noltorp

Öppen gemenskap för den som har några lediga timmar mitt på dagen. Alla onsdagar kl. 13 - jämna veckor café och udda veckor lunch.

Ungdomskväll i Noltorpskyrkan

Välkommen till oss varje fredag!

Pingis i Noltorpskyrkan

Gillar du att spela pingis och umgås är detta platsen för dig! Måndagar kl 13.30-15 i Noltorpskyrkan.

Om Noltorpskyrkan

Läs mer om Noltorpskyrkan.