Skola och förskola

Studiebesök & skolavslutningar

Här finner du information och kontaktuppgifter för studiebesök och skolavslutningar.

Vid krissituationer och liknande

Ibland händer sånt som inte får hända. I Svenska kyrkan har vi ständig beredskap och god kunskap om kriser av olika slag. Vi finns här för er, för såväl elever som personal. På den här sidan hittar du kontakt till personal i kyrkan vid krissituationer och liknande.

Barn och sång

Hela kyrkan gungar

Välkommen att sjunga och gunga till välkända barnsånger! För barn i förskoleåldern, föräldrar, förskolepersonal och andra som gillar att sjunga!

Bibeläventyret

Uppfyll flera av läroplanens kunskapskrav inom religion, historia och svenska. Vi instruktörer kommer till ditt klassrum och går igenom Bibelns berättelser på ett kreativt och pedagogiskt sätt där vi använder oss av trolleri, rapp, rörelser, draman och mycket annat.