Silverdalssalen

Ligger i anslutning till parkeringen vid Silverdals Griftegård. Busshållplats i närheten och blomsteraffär vid entrén.

Max antal personer i lokalen 80 personer.
Silverdalssalen hyrs inte ut till sammanträden, andra möten, privata fester och barnkalas.

Hyreskostnader
Minnesstund:
Avliden medlem i Svenska kyrkan 2000 kr.
Avliden icke medlem i Svenska kyrkan 4000 kr.

Dop:
Doplokal - kostnadsfritt för skrivna i Sollentuna församling.
Övriga 500 kr.

Cateringfirman Kaffemakaren sköter serveringen vid minnestunder.

Vi bjuder medlemmar i Svenska kyrkan Sollentuna på lokalhyra i samband med dopkaffe och minnesstund vid begravningar.Vi hyr även ut vissa lokaler till bröllopsfester, sammanträden och andra möten.