Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Kyrkguiden

Med Svenska kyrkans mobilapp Kyrkguiden kan du hitta till Svenska kyrkan med hjälp av mobiltelefonen. Du kan också se vad som händer i kyrkan och planera gudstjänster och annat som du inte vill missa. Appen är gratis och finns för både iPhone och Android.

Kyrkan är alltid nära
Hitta till kyrkan när du ska på bröllop eller dop. Sök via kartan eller kyrkans namn. I appen hittar du också församlingarnas kalendrar. Du kan skapa en egen kalender med gudstjänster eller konserter du vill gå på och få en påminnelse så att du inte missar något. Lägg in den församling du vanligtvis besöker som favorit så har du alltid koll på vad som händer.

LADDA NER APPEN FRÅN APP STORE ELLER GOOGLE PLAY

Kyrkguiden i App Store (för iPhone)

Kyrkguiden i Google Play (för Android-telefoner)

Du kan också hitta Kyrkguiden genom att söka på "Svenska kyrkan" i App Store eller Google Play.