Barn, ungdomar och familj

Vi har många aktiviteter för barn i olika åldrar. Är du förälder, mor- eller farförälder och vill prata, umgås och fika är du också välkommen.

Välkomna till dopinformation måndag den 22:e april

Tillsammans går vi igenom hur dopgudstjänsten går till. Ni har möjlighet att lyssna till vacker musik, fika go’fika i kyrkan och ställa frågor till präst och musiker. Alla frågor är välkomna!

Dagkollo 2024

Välkommen till dagar med massor av glädje och gemenskap tillsammans med nya kompisar. Det blir aktiviteter både ute och inne, lek, sport, sång & musik, spel, samling, skapande, dans och utflykt.

Sorgestöd för barn och ungdomar 7-17 år

Som mist förälder (även bonusförälder) eller syskon

Barn- och ungdomskörer 2024

Vi har körer för alla åldrar.

Äldre barn och ungdomar

Barn- och ungdomskörer 2024

Vi har körer för alla åldrar.

Ledarutbildning

Var konfirmationen det bästa du gjort? Då är kanske ledarutbildningen något för dig! Under tre terminer får du möjlighet att lära dig mer och få kunskap som ledare inom kyrkan.

Kyrka och skola

Vi bjuder in förskole- och skolbarn till olika verksamheter.