Lokaler att låna/hyra

Angivna hyreskostnader gäller från och med 1/1 2024.

BOKNING – LOKALER

Telefon bokningen: 08-505 514 00
Måndagar kl. 09.00-15.00
Onsdagar kl. 09.00-15.00
Torsdagar kl. 09.00-15.00
Lunchstängt mellan kl. 12.00-13.00

Infaller helgdag på en vardag så är bokningen stängd.

Du kan också mejla till, så svarar vi så fort vi har möjlighet: sollentuna.bokning@svenskakyrkan.se

S:t Eriks kyrka

Lokalen belägen under S:t Eriks kyrka med egen ingång och kök.

Församlingshuset

Centralt belägen mellan Sollentuna centrum och järnvägsstationen.

Kummelby kyrka lokaler

Belägen längst Sollentunavägen bredvid busshållplats. Parkeringsplats finns. Elisabetsalen(se bild) hyrs ut till dopkalas, minnesstunder, sammanträden och andra möten.

S:t Larsgården

Belägen vid Sollentuna kyrka och kyrkogård. Stora salen (se bild) hyrs ut till minnesstunder, vigselfester, dopkalas och andra privata sammankomster. Oasen hyrs ut till minnesstunder, dopkalas, sammanträden och andra möten.

Edsbergskyrkan

Kyrkan med tillhörande lokaler är belägen bredvid Edsbergs centrum. Busshållplatser finns nära kyrkan.

Silverdalssalen

Ligger i anslutning till parkeringen vid Silverdals Griftegård. Busshållplats i närheten och blomsteraffär vid entrén.