Foto: Stefan Jannesson

Kvällsbön

Tisdagar kl. 19.00-20.00 i Vallda kyrka. Vi lovsjunger, ber för och med varandra och delar härliga vittnesbörd om hur Jesus Kristus har förändrat människors liv. Kvällsbönen träffas fram till midsommarveckan och har sedan sommaruppehåll.

Nu har vi startat upp kvällsbönen igen och du är varmt välkommen att vara med. Vi lovsjunger, ber för och med varandra och delar härliga vittnesbörd om hur Jesus Kristus har förändrat människors liv. Du behöver inte kunna bedja högt utan om du bara vill vara med i gemenskapen så är det helt OK. Var bara med och låt dig omslutas av Jesu kärlek och den Heliga Andes närvaro. Ansvarig för kvällsbönen är Lennart Janson.

Vi kommer att ha ett lovsångshäfte enbart för kvällsbönen med några enkla lovsånger/psalmer i och vi kan skicka lovsångshäftet till dig via e-post.

Lennart Janson
E-post: lennartjanson1@gmail.com

___________________

Kvällsbönen är öppen för alla som vill vara med och be för Vallda församling, för människorna som bor här, för verksamheten och för dig som har något personligt att be för. Kom när du vill och kan!

Bild: Stefan Jannesson