Ungdom - Vallda

Vår ungdomsverksamhet är öppen för alla oavsett om du konfirmerats i Vallda eller inte! Hit får du komma precis som du är; troende eller tvivlande. #alltidälskad

KONFIRMATION

NYHET: Ungdomskör

Ta chansen och var med från start. Nu startar vi en helt ny ungdomskör för killar och tjejer. Vi ses på torsdagar kl. 17.30-18.30 i Vallda församlingshem med start den 7/3. Från åk 7.

Kyrkans unga, åk 7 - 19 år

Torsdagar kl. 18.30-21.30 i Vallda församlingshem, ungdomslokalen. Kyrkans Unga är en öppen verksamhet för dig som går i sjuan eller är 13 år upp till 19 år. Vi träffas för det mesta i cafédelen av Vallda församlingshem på torsdagar.

Konfirmation - anmälan

Konfirmationen är en unik och viktig upplevelse fylld med skratt, allvar, utmaningar, vänskap och glädje. Välkommen att konfirmeras i Svenska kyrkan i Vallda, Släp och Kullavik! För dig född 2009.

GEMENSAMT I PASTORATET

Ledarutbildning steg 1, åk 9

Nu startar vi ny omgång för dig som vill engagera dig som ledare i våra grupper, tillsammans med ungdomar från hela pastoratet.

18+-gruppen, 18-30 år

För dig som är 18-30 år. Vi träffas ca två gånger i månaden och gör ibland större projekt och resor ihop. Hit är du välkommen oavsett om du varit aktiv i kyrkan innan eller inte. Kom som du är!

En bönbok ligger på en skateboard.

Ledarutbildning fortsättning

Här kan du få information om vår ledarutbildning. Detta är för er som redan gått ledarutbildning steg 1.

Handbok för unga ledare

Här kan du som ung ledare hitta tips till andakt, lek, fördjupning och musik när du får i uppgift att leda ett pass under din konfirmandtid. Se förslagen som just förslag och välj gärna något annat om du har inspiration för det.

Ungdoms- och ledaranmälan 2022-2023

Anmäl dig här till våra olika alternativ. Är du under 18 år behöver du göra anmälan tillsammans med vårdnadshavare. Personuppgifterna sparas av Särö pastorat i upp till 3 år.

Replokaler

För dig som vill starta eller repa med ditt band finns väl utrustade replokaler.