En trädgårdsarbetare planterar blommor på en  kyrkogård.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Lediga tjänster

Här hittar du lediga tjänster i Svenska kyrkan Jönköping. Du är även välkommen att skicka in en spontanansökan!

Ser du inga lediga tjänster?

OBS - Vi har just nu tekniska problem med vårt rekryteringssystem vilket gör att inte alla kan se annonserna för våra lediga tjänster.

För att se våra tjänster, gå allra längst ner på sidan, och hitta fliken ”Om webbplatsen” och klicka på ”Kakor”.

Välj ”Ändra inställningar för kakor” och se till att ”Nödvändiga kakor” och ”Marknadsföring och sociala medier” är markerade.

Välj ”Spara ändringar”. Efter detta hamnar du på Svenska kyrkans sida nationellt, så det du behöver göra då är att återigen gå in på Lediga tjänster - Svenska kyrkan Jönköping. Då bör du kunna se annonserna och söka den tjänst du är intresserad av.