Aktiviteter för vuxna i Segeltorp

Man kan bokstavligen säga att allt mellan himmel och jord ryms inom Sankt Mikaels församlings båda kyrkor. Här finner du vad som är aktuellt i Segeltorps kyrka.

Gudstjänster i Segeltorp & Vårby Gård

I gudstjänsten får vi möta Gud och varandra. Här möts barn, vuxna och flera nationaliteter. Gudstjänsterna präglas av: Gemenskap – Igenkänning – Eftertanke – Nya perspektiv – Gud – Hopp.

Körer och konserter i Segeltorps kyrka

Vi har körer för barn, ungdomar och vuxna. Välkommen att anmäla dig till en kör som passar dig! Det är alltid gratis att sjunga i församlingens körer.

Musiklunch i Segeltorps kyrka våren 2024

På onsdagar kl 12:00 serveras det konserter med efterföljande sopplunch i Segeltorps kyrka.

Hantverksgruppen i Segeltorp

Gruppen träffas jämna torsdagar klockan 19:00 i Segeltorps kyrka. Vi möts över en kopp kaffe och olika hantverk!

Stöd och hjälp - diakoni i Svenska kyrkan i Huddinge

Det finns många tillfällen i livet när vi behöver någon att prata med. Just nu kanske du bär på en oro eller ensamhet. Kanske behöver du dela tankar med någon – att finna tröst och hopp i ett enskilt samtal.

Zega gubbar?

Träffpunkt för män i Segeltorps kyrka, med frukost och samtal om allt mellan himmel och jord.