Foto: Magnus Aronson

Aktiviteter för vuxna

I Svenska kyrkan i Huddinge finns det något för dig vem du än är. Möten med nya eller bekanta människor, tid för vila och reflektion, tid för kulturella upplevelser, tröst när livet känns tungt. Varmt välkommen!

Aktiviteter för vuxna i Segeltorp

Man kan bokstavligen säga att allt mellan himmel och jord ryms inom Sankt Mikaels församlings båda kyrkor. Här finner du vad som är aktuellt i Segeltorps kyrka.

Aktiviteter för vuxna i Flemingsbergs kyrka

Mötesplatser och aktiviteter för samtal, glädje och kunskap.

Aktiviteter för vuxna i Vårby Gårds kyrka

Man kan bokstavligen säga att allt mellan himmel och jord ryms inom Sankt Mikaels församlings båda kyrkor. Här finner du vad som är aktuellt i Vårby Gårds kyrka.

Två unga kvinnor sitter vid en putsad vägg.

Aktiviteter för vuxna i Huddinge församling

Här finns det många aktiviteter som Dam- och Herrklubb, meditation, utflykter, Stilla dag och mycket mera.

En man och en kvinna i huvudduk sitter vid ett bord och samtalar.

Aktiviteter för vuxna i Trångsund Skogås församling

Mötesplatser och aktiviteter för samtal, glädje och kunskap

Finskspråkig verksamhet/ Suomenkielinen toiminta

Tervetuloa Huddingen pastoraatin suomenkielisille sivuille!

En kvinna sitter och samtalar med några andra över en kopp kaffe.

Samtalsgrupp för sörjande som är vuxna

Välkommen att vara med i en sorgegrupp. Varje termin startar vi nya sorgegrupper. Vi tar emot anmälan löpande.

Engagera dig i Act Svenska kyrkan

Är du intresserad av internationellt arbete? Vill du verka för den världsvida kyrkan? I Huddinge pastorat finns flera internationella grupper, som jobbar med insamlingar och internationella frågor. Du är välkommen att engagera dig!