Frändefors församling

Välkommen till vår hemsida!

Baby rytmik

Babyrytmik

Musik & rörelse för barn 0-10 månader. Ny omgång 24 april. Anmäl er gärna på länken nedan eller kontakta Emma Davidsson

Orgeldagar i kyrkan

Kyrkans orgel

Orgeldagar 19 till 21 april i Frändefors kyrka.

Matlagningskurs 4 april

Matlagningskurs

Grunderna i matlagning för herrar, pappor och söner!

Gudstjänstutveckling

Enkät olika slags gudstjänster i Frändefors kyrka

KYRKNYTT NR 1 2024

ONSDAGSLUNCHEN

Onsdagslunch

Start 24 januari 2024

ALPHA KURS

Alpha-kurs

Alpha kurs, ny start planeras till våren, datum kommer senare Församlingshemmet i Frändefors, Nyfiken på Kristen tro

Församlingen fortsätter att bekosta trimning runt gravstenen på alla gravar

Gräsputs runt gravsten

Frändefors kyrkogård

Pilgrimsvandring

I Frändefors församling erbjuds två tillfällen

Vårens verksamheter

Tonår

För dig som går i 7:an och uppåt. Vi kommer träffas fredagkvällar (håll utkik för datum och plats). Vi kommer att vara några kvällar i Frändefors församlingshem och några i Brålanda församlingshem. Och så blir det flera ungdomsmöten som vi gärna vill träffa er på!

Babyrytmik

MaxiMini

Öppen förskola. Uppstart v. 4 - gott häng för små barn med föräldrar

Expeditionens öppetider

Tisdag och fredag 10-12 och 13-15.

Församlingshemmet öppet

Välkommen in mellan kl 9 och 15 varje vardag.Då finns församlingshemmet öppet för att komma in och läsa en tidning och dricka en kopp kaffe.

Gudstjänst

Välkommen att fira gudstjänster hos oss i Frändefors församling

Kyrknytt

Kyrknytt är församlingsbladet som utkommer till hemmen i Frändefors församling en gång i kvartalet med spännande info om de senaste nyheterna och inblickar i våra verksamheter.

Kontakt

Snacka med "prellen"? Fråga om vår barnverksamhet? Hur funkar gravskötsel? Boka församlingshemmet? Varmt välkommen att kontakta någon av våra medarbetare!

Kyrkguiden

Se vad som händer i församlingen, vart kyrkan ligger och annan information direkt i mobilen!

Foto: Gustaf Hellsing /Ikon