Ung från 13 år

Tonår i Stockslycke

Tonår är en öppen ungdomsgrupp för dig som går på högstadiet och gymnasiet.

Ungdomskväll i Noltorpskyrkan

Välkommen till oss varje fredag!

Häng i Hemsjö, Annexet

För dig som går i åk - 7 och uppåt.

En blandad ungdomskör i röda kåpor sjunger.

Ungdomskörer

I Svenska kyrkan Alingsås finns tre körer för ungdomar: Christinae ungdomskör, Mixen/Noltorp Soul Children och Pacem i Hemsjö.

Ungdomar

Unga ledare

Kom och var med i ett gött ledargäng! Efter konfirmationen erbjuds ungdomar att bli ledare i Stockslyckekyrkans barn och ungdomsgrupper. Det är en rolig och utvecklande uppgift. Kom och var med, kom som du är!

Fjärilen

Har du det jobbigt hemma? Välkommen till Fjärilen- en stödgruppsverksamhet för barn och ungdomar som har en jobbig hemsituation.

Kyrklunch för unga vuxna

Laga mat, äta och umgås. Välkommen på en smakresa i Stockslyckekyrkan.

Någon sitter på en klippa vid vattnet en sommardag. Personen har en sol tatuerad på vaden.

Ungdomsgruppen i Ödenäs

För dig som är 13 år och uppåt.

VIP

VIP och VIP+

En kul möjlighet att vara med i Stockslyckekyrkan, för dig med funktionsnedsättning.

Svenska Kyrkans Unga Alingsås

Svenska Kyrkans Unga är en demokratisk rörelse av barn och ungdomar i Svenska kyrkan. Vi vill med Kristus i centrum och med dopet som grund verka i hela Guds skapelse och vara en gemenskap i församlingen där vi får växa i tro och ansvar.