Carolikören övning

Carolikören

Alla kan vara med

Alla som tycker det skulle vara roligt att sjunga tillsammans med andra är välkomna. Inga förkunskaper krävs.

Vi sjunger för publik några gånger per år och ibland är vi med och sjunger i gudstjänster i någon av församlingens kyrkor.

Torsdagar 11:00-12:00 i Församlingshemmet

Frågor och anmälan sker till Louise Muhl, eller fyll i formuläret nedan.

Information om hur vi hanterar dina personuppgifter i samband med anmälan till kören kan du läsa här.

Anmälan till Carolikören

Vårkonsert med glädje

Carolikörens vårkonsert med allsång 2016 drar fullt hus. Fler kan inte få plats kring kaffeborden i Katarinasalen.

Höstkonsert

En solig höstdag är det fullsatt i Katarinasalen. Det bjuds till sång, fika, försäljning och framför allt glädje. Carolikören, Diakonikretsen och Torsdagskretsen bjuder in till höstfest.

Varberg Gospel under releaskonsert 2011

Körer

Sång är en upplevelse för hela människan, kroppen, själen och anden. Den växer och blir mer. Vi har körer med olika repertoar och för olika åldrar och nivåer.