Läser bibeln

Undervisning

En del vill lära sig mer om grunderna i kristen tro, andra söker fördjupning i sin gudsrelation eller förståelse av bibeln. Vi har undervisning på olika sätt med olika nivå. Se vad som passa för dig.

En ljusbärare formad som en båt. Levande ljus brinner i ljusbäraren.

Stilla dag

En retreatdag i stillhet, tystnad och eftertanke För att hämta ny kraft mitt vardagen Lördag 13 april 9:00-18:00 i Apelvikshöjds kyrka.

Fördjupningskvällar

Vill du lägga örat mot livet och upptäcka mer? Var med på någon av fördjupningskvällarna i Sollyckans kyrka.

Alphakurs

Grunderna i den kristna tron utforskas på dina villkor. En kurs som pågår under nio veckor.

En kvinna står och tittar ut över havet.

Livsstegen

Tolv steg för oss som vill hitta en ny väg.

Väg

Utforska en dimension till av livet

Utforska en dimension till av livet. Om Gud finns, vad spelar det för roll? Vuxenväg vänder sig till vuxna som vill utforska vilka andliga upptäckter som kan göras inom kyrkan.