Följ med på Må-bra-promenader!

Häng med våra härliga promenader! Ingen föranmälan och ingen kostnad, bara att dyka upp. Vi samlas på Frejgatan 31 kl 11 varje torsdag och går i lugn takt.

Promenaderna tar nu sommaruppehåll och startar igen torsdag 24 augusti.

DETALJERNA

Varje torsdag
Vi utgår från Frejgatan 31 kl 11.00 och är tillbaka kl 12.00.
Ingen föranmälan, bara att dyka upp! Vi välkomnar nya deltagare särskilt!

När vi promenerar och rör på oss så mår vi bra i både kropp och själ. Det är både rogivande och välgörande att vandra i naturen. Varje torsdag promenerar vi i lugn takt tillsammans. Alla är välkomna och det är gratis att delta!

Följ med socionom Thomas Axelsson på en naturskön promenad i Hagaparken och dess omgivningar. Vi går i lugn takt. Ta gärna med dig en vattenflaska och bekväma skor. Vi avslutar med gemensam fika.

Vi startar från Frejgatan kl 11 och är tillbaka igen vid kl 12. Ingen föranmälan behövs. Kom den torsdag som passar dig.

Varmt välkommen!

Träffpunkter

Till våra verksamheter och träffpunkter är alla välkomna, oavsett livsåskådning. Vi finns här för dig, i våra kyrkor och församlingslokaler, genom personliga möten och samtal. Vi ser fram emot att dela dagen med dig. Vi ses!