Swisha en gåva

Att ge via Swish är ett snabbt och enkelt sätt att stödja Act Svenska kyrkan. Swisha en gåva till 9001223 och var med i kampen mot fattigdom, förtryck och orättvisor världen över.

QR-kod för Swishbetalning

Ge en gåva via Swish

Skanna koden i din Swish-app och ge en gåva till Act Svenska kyrkan. Tillsammans gör vi skillnad!

Ge din gåva

Du kan enkelt och smidigt stödja Act Svenska kyrkans arbete genom att swisha en välgörenhetsgåva som bidrar till att rädda liv, förändra liv och förändra världen.

Skänk en gåva genom att swisha till 9001223

Gör så här:

1. Öppna din swishapp och välj Swisha
  2. Ange nummer 9001223 som mottagare
  3. Fyll i valfritt belopp
  4. Välj "Swisha" och bekräfta med BankID

Om du skriver AKUT i meddelandefältet så går gåvan till våra insatser vid katastrofer.

Läs om hur dina personuppgifter hanteras i samband med gåvor.

Fler sätt att ge gåvor och göra skillnad

Tre barn med skolväskor på ryggen. De ler och ser glada ut.

Bli månadsgivare

Med en liten gåva varje månad kan du bidra till att fler barn får gå i skolan, att människor som flyr från krig får skydd och att fler kan ta sig bort från fattigdom.

Act Svenska kyrkans Gåvoshop

Act Svenska kyrkans gåvoshop är fylld med gåvor och som förändrar liv. Ge bort en present till någon som går i pension, till kompisen som fyller jämnt eller till brudparet.

Ett barn sträcker upp händerna mot himlen. Solen lyser igenom fingrarna.

Hyllningsgåva - en present som gör skillnad

Födelsedag, dop, konfirmation, bröllop, student eller annan speciell dag? Ge en present som varar länge och gör skillnad. Skänk en valfri summa till Act Svenska kyrkan. Du får ett fint gåvobevis att ge bort.

Fem glada kvinnor.

Givarservice svarar på frågor

Har du frågor eller synpunkter på Act Svenska kyrkan? I alla frågor är du varmt välkommen att kontakta Givarservice så hjälper vi dig.

Två kvinnor skördar potatis.

Så hanteras din gåva

Act Svenska kyrkan kontrolleras av Svensk insamlingskontroll och Giva Sverige. Det garanterar att dina pengar används på rätt sätt.