Här fyller du i intresseanmälan för att delta i en av församlingens barnkörer

Genom din anmälan godkänner du din registrering hos Strängnäs domkyrkoförsamling med Aspö. Registret innehåller de personuppgifter som du själv har lämnat. Personuppgifterna används enbart i församlingens verksamhet och tas bort när du avslutar verksamheten.

Personuppgiftsansvarig för behandlingen av personuppgifter är Strängnäs domkyrkoförsamling med Aspö. Du har rätt att en gång per år kostnadsfritt få information om vilka personuppgifter som förekommer om dig i församlingens verksamhet. Om du anser att en uppgift om dig är felaktig eller missvisande bör du höra av dig på en gång till 0152-245 00 eller till strangnas.domkyrkoforsamling@svenskakyrkan.se

All behandling av personuppgifter sker utifrån bestämmelserna om integritetsskydd i EU:s dataskyddsförordning (GDPR)

Den som anmäler sig blir kontaktad av körledaren.

Kryssa för den kör du är intresserad av att sjunga med. Fyll i ditt namn, ditt personnummer och dina kontaktuppgifter. Och fortsätt med namn och kontaktuppgifter till förälder eller annan vårdnadshavare. Kryssa för ja eller nej till att bilder där du finns med används av församling på den egna webbplatsen, Facebooksidan och Instragramkontot. Jag vill sjunga med...