KÖR: SläpDraget, åk F-2

Måndagar kl. 16.30-17.00 i Släps prästgård.

Utforskande av rösten och dess möjligheter, sinnesträning. Vi övar oss på ”omedveten” teknikträning genom röst/kropp i rörelse, enklare tvåstämmighet, gehörs- och tonträning, ev. solmisation (do-re-mi…). Vi använder oss av röst, rörelse och rytminstrument mm.

Vi medverkar i Familjegudstjänster, Barnens söndagskväll, musikaler mm.
Ps. Gruppen måndagsmys är i direkt anslutning före kören. Läs mer här!

Ingen föranmälan.

Åsa Winald
Musikpedagog
Tel: 031-788 73 13
asa.winald@svenskakyrkan.se

Extern integritetspolicy

För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du ska känna dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Därför är vi öppna med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med, samt följer de lagar och regler som finns för att skydda din integritet.

Våra verksamheter

Vårterminen startar vecka 3 för de flesta verksamheterna. Vi har sportlov v.7. Kolla kalendariet en bit ner på förstasidan för aktuell info! ❤️