Skogsmulle

Häng med och utforska skogens värld med oss! För barn 0-6 år med förälder.

För: Barn 0-6 år med förälder.
NärMåndagar kl. 10.00-11.30 eller tisdagar kl. 14.30 -16.00. Start v 3.
Var och hur: Vi möts på lekplatsen utanför Släps församlingshem och går tillsammans för att leka och lära i skogens fantastiska värld. Vi arbetar utifrån Friluftsfrämjandets koncept Skogsmulle i förskolan där vi genom ett utomhusäventyr utforskar, upptäcker och upplever tillsammans med barnen. Vi har en sångsamling innan vi går tillbaka till Släp där vi fikar och kan leka fritt på vår härliga lekplats! Med bra kläder och ett härligt humör blir detta ett toppentillfälle för dig som vill vara ute i naturens härliga lekplats tillsammans med ditt barn.
Kostnad: 250 kr och då ingår fika samt frivilligt medlemsskap i Friluftsfrämjandet.
Anmälan: Via formuläret nedan.
Kontakt: Har du frågor så hör av dig till sara.jertborn@svenskakyrkan.se

Intresseanmälan

Kryssa i vilken av dagarna ni önskar gå, om det går bra vilket som så kryssa i båda.

Extern integritetspolicy

För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du ska känna dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Därför är vi öppna med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med, samt följer de lagar och regler som finns för att skydda din integritet.

Våra verksamheter

Vårterminen startar vecka 3 för de flesta verksamheterna. Vi har sportlov v.7. Kolla kalendariet en bit ner på förstasidan för aktuell info! ❤️