Ungdom - Släp

Vår ungdomsverksamhet är öppen för alla och ambitionen är att det skall vara en enkel och trivsam mötesplats att träffas och ha roligt tillsammans på.

Sångteknik: VOX

Lär känna din röst genom solosång i grupp, teknik för alla genrer. Vi träffas i Släps kyrka med avstånd till varandra. Inga förkunskaper behövs men du behöver anmäla ditt intresse att vara med. Måndagar och onsdagar kl. 18.00-21.00.

KÖR: Musikalensemblen, från 13 år

Vilande just nu. Annars repeterar vi på onsdagar kl. 18-21 i Släps kyrka. Hösten 2022 spelade vi musikalen "Maria Magdalena".

18+-gruppen, 18-30 år

För dig som är 18-30 år. Vi träffas ca två gånger i månaden och gör ibland större projekt och resor ihop. Hit är du välkommen oavsett om du varit aktiv i kyrkan innan eller inte. Kom som du är!

Konfirmation - anmälan

Konfirmationen är en unik och viktig upplevelse fylld med skratt, allvar, utmaningar, vänskap och glädje. Välkommen att konfirmeras i Svenska kyrkan i Vallda, Släp och Kullavik! För dig född 2009.

Våra verksamheter

Vårterminen startar vecka 3 för de flesta verksamheterna. Vi har sportlov v.7. Kolla kalendariet en bit ner på förstasidan för aktuell info! ❤️