Händer som tillsammans formar ett hjärta i bakgrunden vatten

Ung ledare i Nikolai

Vi behöver dig som vill vara ung ledare i konfirmandgrupperna i Nikolai församling. Passa på att träffa nya och gamla kompisar, öva dig i att vara ledare, samtala, leka och ha kul!

Ledarträffar i prästgården

Varannan torsdag är det Ung ledarträffar i Nikolai Prästgård kl. 16.30 - 18.00. På ledarträffarna lär vi oss mer om att vara ledare och planerar konfirmandträffarna. Efteråt går det alltid att vara kvar på ungdomsgruppen SKUNK  som är kl. 18.00 - 21.00. Där hittar vi på sånt som att fika, titta på film, bowla, baka, laga mat och har kul tillsammans!

Ung ledarträffar hösten 2023

• 31/8, 7/9, 21/9, 5/10, 19/10, 2/11, 16/11 och 30/11.

Händer

SKUNK, ungdomsgrupp i Nikolai, torsdagar kl. 18-21

Vad händer efter konfirmationen? Vart tar man vägen då? Får jag vara med även fast jag inte är konfirmerad? Självklart får du vara med! SKUNK - Svenska kyrkans unga i Nikolai församling, Örebro, vill erbjuda dig som är ung en mötesplats för att umgås med andra och fundera över livet.

Unga vuxna i Nikolai, tisdagar kl. 18

Är du ung vuxen och vill träffa andra för att prata om tro och om livet? Här finns en grupp för dig som träffas på tisdagar i Nikolai Prästgård, Nikolaig. 8. Välkommen du också!

Nikolai församling

Nikolaigatan 8

Telefon: Informationsservice: 019-15 45 00
öppet mån–fre 9–16. Lunchstängt mån-fre 12–13.

E-post: orebronikolai.forsamling@svenskakyrkan.se

Kontaktlista med alla medarbetare i Nikolai församling

Till Nikolai församling på Facebook

Församlingens kyrka: