Barn och familj

Jesus sa: "Låt barnen vara och hindra dem inte från att komma hit till mig! Himmelriket tillhör sådana som de."

Här finns en informationsfolder om barn- och familjeverksamheten i Landeryds församling hösten 2023: Ladda ner!

Mindre barn 0-5 år

Öppet hus

Glada barn

Skolbarn

Skolår 1-6

Dop

Dop i Svenska kyrkan.

Konfirmation i Linköping

Du är inte ensam om att fundera över livet. Välkommen att bli konfirmand i Linköping!

Ett barn håller hand med en vuxen.

Att mötas i kyrkan

I Landeryds församling vill vi att det ska vara en glädje att komma till kyrkan oavsett vem man är eller hur gammal man är. Vi tror att det är en rikedom att olika människor i olika åldrar möts.

Barn i kyrkan

Det finns ett bord längst ner i både S:t Hans kyrka och Landeryd kyrka med lite böcker och pussel samt möjligheten att rita en teckning för dig som har barn med dig till kyrkan. Välkommen in när kyrkan är öppen!