Några tonårstjejer sitter och sjunger och spelar gitarr.
Foto: Kristin Lidell /Ikon

Barn i skolåldern

Här presenteras grupper som riktar sig till dig i skolåldern. Vi träffas för att pyssla, fika och prata om livet. Vi har också flera körer som du kan vara med i. Du är välkommen till vilken kyrka du vill och det kostar ingenting att vara med.

After School i Ljungarum

En rolig eftermiddag tillsammans med vänner för dig i årskurs 5-6.

En pojke och en flicka skrattar i bänkraden.

Barnkörer

Här får barnen sjunga, skratta, leka och röra sig till musik. Körerna övar varje vecka och sjunger sånger anpassade efter barnens ålder.

Juniorer i Ljungarum

Juniorer är för dig i årskurs 3-4. Vi ses i S:t Olofsgården.

En flicka sitter och pysslar.

Juniorerna i Ekhagskyrkan

Vi ses på måndagar kl. 14.30-16.00

Miniorer i Ekhagskyrkan

Efter-skolan-aktiviteter för barn från årkurs 2 till årskurs 3 - välkomna! Anmälan krävs.

Miniorer i Ljungarum

Roliga aktiviteter i S:t Olofsgården för dig i årskurs 2. Vi pysslar, sjunger, spelar spel, fikar, har andakt och samling och gör en massa skoj tillsammans.

Någon spelar kyrkorgel.

Orgelundervisning

Vill du lära dig spela det största av alla instrument? Orgel är ett stort och maffigt instrument där man spelar med både händer och fötter för att få fram fantastiska klanger och ljud!

Scouterna

Friluftsliv för barn och ungdomar från årskurs 2.Vi lär oss slå knopar, lär oss om eld, om Gud och annat en scout behöver i livet. Måndagar klockan 18:30-19:45 i Dalvikskyrkan.

SKUB - Svenska kyrkans unga Bymarken

På torsdagskvällarna förvandlas Bymarkskyrkans lokaler till en ungdomsgård! Så kom och häng med oss!

Närbild på ett barn som sitter och färglägger i en målarbok med jultema.

Söndagsskola i Dalvikskyrkan

Välkommen på söndagsskola klockan 10 alla söndagar - grupper för olika åldrar.

Tonår

Här kan du träffa kompisar, prata, spela spel,kolla film, laga mat och baka tillsammans eller bara häng.

Närbild på ett barn som sitter och färglägger i en målarbok med jultema.

Söndagsskola i Dalvikskyrkan

Välkommen på söndagsskola klockan 10 alla söndagar - grupper för olika åldrar.