Livesändningar från Svenska kyrkan Helsingborg

Välkommen att dela gemenskap med oss digitalt i livesändning. Nästa livesändning är den 24 maj från Den Gode Herdens kyrka.

Digitala gudstjänster och andakter från Svenska kyrkan Helsingborg

Svenska kyrkan Helsingborg filmar en del av de gudstjänster vi firar i våra kyrkor. Dessa gudstjänster läggs ut på denna sida tillsammans med förinspelade andakter och predikningar.

Livesändningar 2021

7/2 Kyndelsmässodagen från Den Gode Herdens kyrka

14/2 Fastlagssöndagen S:ta Anna kyrka

14/3 Midfastosöndagen Raus kyrka

21/3 Jungfru Maria bebådelsedag S:ta Maria kyrka

28/3 Palmsöndagen Sankt Olofskyrkan kl 10:00

1/4 Skärtorsdagen S:ta Maria kyrka kl 19:00

2/4 Långfredagen Raus kyrka kl 10:00

4/4 Påskdagen Gustav Adolfs församling kl 9:00

24/5 Annandag pingst, Den Gode Herdens kyrka

Digitala gudstjänster och andakter från Svenska kyrkan Helsingborg

En rikt utsmyckad altaruppsats. Framför denna ses altarbordet med ett vitt antependium.

Webbsända gudstjänster och annat digitalt material från kyrkan

Här hittar du våra webbsända gudstjänster och andakter. Här finns också länkar till SVT:s gudstjänster med mera.