Lediga tjänster

Just nu söker vi en administrativ assistent samt sommarjobbare som guide i Gustav Adolfs församling. Finns det ingen ledig tjänst aktuell för dig kan du alltid lämna in en generell intresseanmälan hos oss.

Sommarjobb som guide i Gustav Adolfs församling.

Vi söker nu dig som önskar arbeta som guide i kyrkan. Dina arbetsuppgifter är att få kyrkans besökare att känna sig välkomna och väl mottagna och vara tillgänglig för att svara på frågor om kyrkobyggnaden.

Administrativ assistent till Svenska kyrkan Helsingborg

Helsingborgs kyrkogårdsförvaltningen är en del av Helsingborgs pastorat och ansvarar för begravningsverksamhet och skötsel av pastoratets begravningsplatser. Förvaltningens kontor har tio medarbetare och söker nu en administrativ assistent för vikariat till sommaren 2024.

Administrativ assistent till Svenska kyrkan Helsingborg

En rubiks kub i många färger mot svart bakgrund.

Jobba hos oss

Svenska kyrkan Helsingborg är alltid i rörelse. Här får du bidra till mening för människor i livets alla skeden. Vi har en stor bredd av kompetenser och yrkeskategorier. En mångfald som berikar och skapar fina möjligheter till mer kunskap, kreativitet och samarbete.

Generell intresseanmälan

Vill du arbeta hos oss? Svenska kyrkan i Helsingborg består av tre församlingar, en kyrkogårdsförvaltning och ett kansli. Här kan du skicka in en generell intresseanmälan till oss. Efter registreringen sparar vi dina uppgifter i kandidatdatabasen i sex månader och kan söka fram dem då det uppstår behov av anställning med kort varsel. Välkommen att söka.