Annagården

Annagården ligger i området Herrhagen, med närhet till Slätta centrum, Stenslund och Varggården. Här finns bland annat barnverksamhet, program för daglediga och Annagårdens kyrkliga arbetskrets.

Öppen förskola

Öppna förskolan är en verksamhet för små barn och deras föräldrar/vårdnadshavare. Vi leker, pysslar, umgås och fikar tillsammans. Ofta ingår en kort sångstund eller andakt. Verksamheten är öppen och ingen föranmälan behövs. Välkomna!

Annagården är en mötesplats för människor med olika bakgrund och i olika livssituationer. En plats för skratt, glädje och allvar, tro och hopp.

Vill du veta mer om verksamheterna för barn, unga och vuxna? All information om församlingarnas verksamheter har vi samlat på den gemensamma hemsidan www.svenskakyrkan.se/falun

Du kan också följa oss på Facebook https://www.facebook.com/svenskakyrkanfalun/

Besöksadress: Herrhagsvägen 37, Falun

På gång i Svenska kyrkan Falun

Här hittar du aktuella annonser, gudstjänster, konserter och annat som händer just nu i kyrkan nära dig

Behöver du någon att prata med?

Om du är ledsen, rädd, orolig eller känner dig ensam. Eller om du bara vill prata med någon som lyssnar. Vem du än är - barn, ung eller vuxen - är du alltid välkommen att kontakta oss. Du behöver inte vara medlem i Svenska kyrkan för att ta kontakt. Vi nås via telefon, mejl och chatt.

Kontakta expeditionen (Växeln och bokningen)

Telefontider: Måndag-fredag 8-12, 13-16
E-post: falu.pastorat@svenskakyrkan.se
Besökstider: Måndag-fredag 8-12, 13-16